Ginko a jeho priaznivé účinky

24.08.2013 13:31

Ginko

Ginko, celým latinským názvom Ginko biloba alebo tiež kačacia noha, ako sa ľudovo nazýva pochádza z Ćíny a spoznáme ho podľa jeho typických vejárovitých listov. Ako voľne rastúci strom má v sebe jedovaté plody, preto sa kladie veľký dôraz na jeho spracovanie. Preto sa odporúča konzumovať len vo forme hotových produktov, či uč sa jedná o čaje, alebo ako výživový doplnok v kapsuliach či iných formách. V niektorých krajinách je Ginko posvätné pre jeho účinky, ktoré ludia registrovali už pred stáročiami. Ginko má v sebe asi 60 účinných látok a preto sa využíva aj v medicíne. 

Jeho primárny účinok je rozširovanie ciev a zlepšenie cirkulácie krvi. Ľudia, ktorí majú problémy s cirkuláciou krvi a nedostatočným prekrvovaním končatín, behom krátkej doby užívania môžu očakávať citelné zlepšenie. Takisto zlepšuje sústredenosť, podporuje mozgovú činnosť a učenie sa a podporuje dobrú náladu. Spomaľuje prejavy starnutia a udržiava vitálnosť. Po diéte som pocitoval vyčerpanosť organizmu a tiež málo energie. Skúšal som rôzne energetické, predtréningové stimulanty, ale všetky účinkovali len pár hodín. Skúsil som Ginko, naprv čaje, hoci som bol skeptický a neveril som nejakým "zázračným" účinkom čaju. Po jeho konzumácii pocítite nával príjemného tepla v končatinách, ktoré vám dodá na nálade. Neskôr som skúsil prípravok z lékárne s vysokým obsahom Ginka. V lekárni ma predavačka upozornila na konzumáciu Ginka v neskorších hodinách, kvôli následným problémom so spánkom. Dá sa povedať, že Ginko Vás skutočne nakopne a pri dlhodobejšom užívaní sa cítite skvele, ste vyrovnaní a pozitívny človek. Určite ho odporúčam vyskúšať každému. Skúste ho aj pred tréningom a ručím Vám, že Vás "nakopne" 

 

Diskusná téma: Ginko a jeho priaznivé účinky

Neboli nájdené žiadne príspevky.

Pridať nový príspevok

Viac tu: https://hit-bodybuilding.webnode.sk/