Ovsená kaša trochu inak

28.08.2013 15:56

Ovsená kaša so zmrzlinou

Mal som zhruba 2 hodiny do tréningu a rozmýšlal som ako si pripravím ovsené vločky. Napadol ma taký experiment, ktorý by nemusel chutiť až tak zle :)

Hoci sa snažím vyhýbať sladkostiam, mal som v mrazáku ešťe kúsok nanukovej torty. Hodil som ju do mixéra, zalial asi deci a pol mlieka a rozmixoval. Medzitým som si na šporáku povaril 80gramov ovsených vločiek v mlieku. Počas varu som do vločiek vlial rozmixovanú zmrzlinu a nech sa páči výborná ovsená kaša je na svete :D Podľa chuti do nej v pohode môžeš nahádzať napríklad mrazené jahody alebo rozdrvený banán. Takže tí, ktorí ste v objemovke neváhajte ale možno aj vy ostatní, možno nájdete nízkotučnú zmrzlinu. Prajem dobrú chuť. 

 

 

 

Diskusná téma: Ovsená kaša trochu inak

Neboli nájdené žiadne príspevky.

Pridať nový príspevok